Сервіс - Для чого потрібне щорічне сервісне обслуговування - ПП '' Опалення Ніагара '', Тернопіль - С-ми Опалення , Водопостачання , Кондиціонування , Газопостачання , Вентиляція , Каналізація , Басейни , Басейн

Пошук
Перейти до вмісту

Головне меню:

Сервіс - Для чого потрібне щорічне сервісне обслуговування

Це потрібно знати
    Надійну та довготривалу роботу котла без непередбачуваних ремонтів може забезпечити лише вірна експлуатація та технічне обслуговування.
Адже лише своєчасне та періодичне сервісне технічне обслуговування (СТО) приладу, гарантує його правильну роботу, запобігає передчасному виходу з ладу вузлів та деталей.
      Багато власників імпортних котлів сподіваються на їхню високу якість і забувають про те, що в більшості своїй вони розроблені для вищих стандартів електро- і газопостачання та майже не враховують специфічних українських реалій: напруга в електромережі змінюється в великому діапазоні або взагалі відсутня; тиск газу низький, особливо в зимовий період; вода дуже жорстка і т.д.
     Так, тиск в наших газопроводах часто опускається до 6-8 мбар замість встановлених виробником 13 мбар (багато імпортних котлів розраховано на робочий тиск газу 20 мбар). Як результат, пальники не виробляють номінальну потужність або зовсім можуть гаснути. Нестабільність і перепади (від 150 до 280 В) напруги в електромережі, коливання частоти струму, тривала робота при зниже- ній напрузі просто виводять з ладу електронну автоматику, а наслідки відключення електрики можуть бути ще гіршими. Погана якість теплоносія за відсутності належної водопідготовки призводить до підвищеного утворення накипу і відкладень в теплообмінниках.
     Крім того, слід зауважити, що котли беруть повітря для горіння ззовні і в камеру згоряння, разом з ним попадають пил, комахи, листя, як наслідок – продукти їхнього згоряння осідають в камері, на теплообміннику, лопостях вентилятора, що може призвести до зниження ефективності котла та його поломок.
     Сервісне обслуговування в чомусь схоже на страхування, необхідність якого ми повною мірою починаємо розуміти лише після того, як відбувся страховий випадок. Згідно правил безпеки в газовому господарстві, затверджених постановою колегії Держгіртехнагляду України від 13.05.92 N 5; СНіП 2.04.08-87 «Газопостачання» проведення планового технічного обслуговування газового обладнання здійснюється не рідше одного разу на рік. 
     Таким чином, щорічне сервісне технічне обслуговування є необхідною умовою для нормальної експлуатації котла. 

    Тому будь-які, навіть найсучасніші технічні пристрої потребують регулярної перевірки, чищення, регулювання. Заощадивши на щорічній профілактиці ви через кілька років можете зіткнутися з необхідністю серйозного ремонту або заміни дорогих запчастин котла під час опалювального сезону. А це вже зовсім інші гроші й витрачений час і нерви!        
    У процесі експлуатації, відбувається утворення нагару, зміщення фокусу пальника, відхилення від паспортних режимів автоматики, насосів і.т.д. Нічого страшного в цьому немає, однак, це призводить до зниження ККД на 5 -15%, а значить, підвищує вартість експлуатації. Для запобігання цьому рекомендується проводити регулярні технічні огляди газового обладнання в післягарантійний період. Рекомендуємо укласти договір між замовником та виробником, авторизованою сервісною фірмою, про проведення цих оглядів. Технічний огляд замовляє і оплачує користувач виробу. Оплата огляду здійснюється за договірними цінами.


 
Назад до вмісту | Назад до головного меню